Μικρά και μεγάλα μυστικά, όταν ο καιρός χαλάει

Πρωινοί χειμερινοί "πονοκέφαλοι"

Winter problems 02

Ο χειμώνας στη χώρα μας μπορεί να μην είναι πάντα βαρύς, είναι όμως δύσκολος και πονηρός. Αυτή η εποχή δεν συγχωρεί τους απρόσεκτους και απροετοίμαστους οδηγούς. Ωστόσο υπάρχουν ευκαιρίες για ένα καλό «φρεσκάρισμα» των οδηγικών μυστικών του χειμώνα.
Τα μικρά και μεγάλα μυστικά του χειμώνα μας επιτρέπουν να αντιμετωπίσουμε τους ξαφνικούς «πονοκέφαλους» στους παγωμένους δρόμους. Είναι λογικό, στη χώρα που ζούμε, να μην είμαστε πάντα άριστα ενημερωμένοι για τα μυστικά της χειμερινής οδήγησης. Χαλαρώστε και ταξιδέψτε μαζί μας με ασφάλεια στο χειμωνιάτικο χιονισμένο ή παγωμένο τοπίο.

Winter problems 01

Ο άστατος καιρός της εποχής αυτής με τις ιδιαίτερα χαμηλές θερμοκρασίες, τις περισσότερες φορές αποκαλύπτει την αδιαφορία ή την επιπολαιότητά μας. Τα κρύα πρωινά του χειμώνα το "άναμμα" της μηχανής του αυτοκινήτου, αποτελεί μόνιμο "πονοκέφαλο". Όσο πέφτει η θερμοκρασία, τόσο πέφτει και η ισχύς της μπαταρίας.
Αν μάλιστα δεν είναι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση, γεγονός συχνό στην ελληνική πραγματικότητα, τότε το αυτοκίνητο αρνείται να μας χαρίσει τον χαρακτηριστικό του ήχο. Στον πρωινό αυτό "πονοκέφαλο", εμείς προτείνουμε τα κατάλληλα "παυσίπονα", έτσι ώστε να ξεκινά καλύτερα η μέρα. Τα "παυσίπονα" αυτά αφορούν και τα νέας τεχνολογίας αυτοκίνητα, αλλά και τα παλιάς. Οι προτάσεις μας:

Winter problems 07

Ακούτε μουσική;

Πριν γυρίσουμε το κλειδί της μίζας, ανοίγουμε για λίγο το ραδιόφωνο του αυτοκινήτου (περίπου 30 δευτερόλεπτα). Προσοχή όμως! Μόνον το ραδιόφωνο και όχι το κασετόφωνο η το CD. Δεν ξεπερνάμε τα 30 δευτ. Το ρεύμα που «τραβά» το ραδιόφωνο, ενεργοποιεί την μπαταρία και θα την προθερμάνει, έτσι ώστε να μπορέσει να αποδώσει πιο σωστά. Μετά γυρίζουμε τον διακόπτη της μίζας και τον κρατάμε ανοικτό για 15 περίπου δευτ. Δεν αφήνουμε όμως το κλειδί αν η μηχανή δεν ανάψει αμέσως.
Είναι φυσικό να χρειάζεται περισσότερος χρόνος τα κρύα πρωινά. Αν μετά τα 15 δευτ. η μηχανή δεν ζωντανέψει, δεν επιμένουμε άλλο, διότι υπάρχει άμεσος κίνδυνος να εξασθενήσει η μπαταρία ακόμη περισσότερο.

Winter problems 03


Κλείνουμε τον διακόπτη, περιμένουμε άλλα 20-30 δευτ., ώστε η μπαταρία να μπορέσει να ανακτήσει τις δυνάμεις της και προσπαθούμε και πάλι.

Πατήστε τον...

Το πεντάλ του συμπλέκτη είναι η δεύτερη εναλλακτική λύση. Πρέπει να πατάmε το πεντάλ του συμπλέκτη, έστω κι αν είναι το κιβώτιο ταχυτήτων είναι στο "νεκρό". Κανονικά στο ξεκίνημα θα πρέπει πάντα να βρίσκεται σε αυτή τη θέση και ταυτόχρονα γυρίζουμε το κλειδί της μίζας. Με τον απλούστατο αυτό τρόπο απομονώνεται τελείως ο άξονας του κιβωτίου ταχυτήτων. Έτσι το έργο της μίζας γίνεται ευκολότερο, αφού έχει να γυρίσει μόνον το στροφαλοφόρο άξονα του κινητήρα.

Winter problems 10

Κατά συνέπεια θα πρέπει να είναι αρκετό το αδύναμο ρεύμα που δίνει τη στιγμή εκείνη η μπαταρία. Βέβαια, απαραίτητη προϋπόθεση για όλα αυτά είναι ότι το ηλεκτρικό σύστημα του αυτοκινήτου, συμπεριλαμβανομένης και της μπαταρίας, να είναι σε καλή κατάσταση.

Σε κάθε άλλη περίπτωση μας δυσκολεύει ακόμα περισσότερο. Κι αν μεν το αυτοκίνητο είναι παλαιάς τεχνολογίας, μπορεί κανείς να το σπρώξει προκειμένου να ξεκινήσει. Αν όμως είναι καταλυτικό, τότε απαιτείται "μετάγγιση" ρεύματος για να πάρει ζωή. Αν υπάρχουν στο αυτοκίνητο "κροκοδειλάκια", τότε από ένα δεύτερο αυτοκίνητο με λίγη προσοχή και προσπάθεια, εύκολα γίνεται η "μετάγγιση". Σε κάθε άλλη περίπτωση όμως, η μόνη λύση είναι η οδική βοήθεια.

Πηγή: www.motorsite.gr

Αξιολογήστε πρώτος!


Προσθήκη στα Αγαπημένα

05 Δεκ 2016


Share & Bookmarking
Διαφήμιση