Άσκηση για καλύτερη διάθεση, λιγότερο άγχος και περισσότερη παραγωγικότητα!

Πώς θα βελτιώσετε την επαγγελματική σας ζωή μέσω της άσκησης.

Λιγότερο άγχος, ακόμα λιγότερο στρες και αύξηση της παραγωγικότητας. Η γυμναστική μπορεί να αλλάξει εντελώς την επαγγελματική μας καθημερινότητα, κάνοντάς μας πιο αποδοτικούς και πιο ευτυχισμένους. Αυτό είναι το συμπέρασμα στο οποίο κατέληξαν πρόσφατες έρευνες επιστημόνων του Πανεπιστημίου του Μπρίστολ.

Οι εργαζόμενοι που γυμνάζονται είτε πριν πάνε στη δουλειά τους, είτε ενδιάμεσα είναι πιο αποδοτικοί και μπορούν να διαχειριστούν με μεγαλύτερη ψυχραιμία και αποτελεσματικότητα οποιοδήποτε επαγγελματικό ζήτημα προκύψει κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Στις έρευνες αυτές, η γυμναστική συνδέθηκε με την τόνωση και την ενίσχυση της αυτοπεποίθησης, της ηρεμίας και της καλής διάθεσης. Αντίθετα, παρατηρήθηκε ελάττωση αυτών των χαρακτηριστικών όταν οι εργαζόμενοι δεν γυμνάζονταν.

Τα πνευματικά και ψυχικά οφέλη της άσκησης είναι εξίσου σημαντικά με τα σωματικά. Η διαύγεια και η ενεργητικότητα των ανθρώπων που κάνουν γυμναστική παραμένει σε υψηλά επίπεδα ανεξάρτητα από το φόρτο εργασίας τους.

gym-intext

Επιστημονικός Συνεργάτης στο Τμήμα της Άσκησης, Διατροφής και Επιστημών Υγείας του Πανεπιστημίου, εξηγεί: «Τα στατιστικά μας αποτελέσματα είναι σημαντικά και διαφωτιστικά. Μετά από ένα πρόγραμμα εκγύμνασης, η διάθεση και η ηρεμία των εργαζομένων παραμένει σε υψηλά επίπεδα ακόμα και σε στιγμές έντονου εργασιακού στρες».

Τα πεδία στα οποία μετρήθηκαν τα επίπεδα άγχους και στρες των εργαζομένων είναι τα εξής τρία: ψυχολογικό διαπροσωπικό, παραγωγικότητα και εργασιακή απόδοση μέσα σε στενά χρονικά περιθώρια.

Οι άνθρωποι που συμμετείχαν στην έρευνα αποτελούνταν από 200 άτομα, μέλη του Πανεπιστημίου, καθώς και υπαλλήλους επιχειρήσεων πληροφορικής.

gym-intext

Ο κάθε συμμετέχων-υπάλληλος συμπλήρωσε ένα ερωτηματολόγιο αναφορικά με τη διάθεση και την απόδοση του τις ημέρες που έκανε γυμναστική.

Τα δεδομένα που συλλέχθηκαν συγκρίθηκαν με τις απαντήσεις που έδωσαν τις ημέρες που οι ίδιοι οι συμμετέχοντες επέλεξαν να μην ασκηθούν.

Σε αυτούς που είχαν ήδη κάποια εξοικείωση με τη γυμναστική, τους δόθηκε η δυνατότητα να επιλέξουν οι ίδιοι την ένταση, τη συχνότητα και το είδος των προγραμμάτων γυμναστικής που παρακολούθησαν.

Τις περισσότερες προτιμήσεις συγκέντρωσε το γυμναστήριο και τα προγράμματα γυμναστικής. Ακολούθησαν τα ομαδικά προγράμματα και οι ασκήσεις ενδυνάμωσης.

gym-intext

Αναλυτικά οι απαντήσεις των ατόμων που έκαναν γυμναστική κατά τη διάρκεια της εργασίας τους είναι οι εξής:

• Το 72% ανέφερε αποτελεσματικότερη διαχείριση του εργασιακού χρόνου.
• Το 79% επισήμανε βελτίωση των διαπροσωπικών του σχέσεων.
• Το 74% διαχειρίστηκε καλύτερα τις εργασιακές του υποχρεώσεις.
• Το 27% των ερωτηθέντων ήταν πιο ήρεμο και ψύχραιμο σε στιγμές έντασης και στρες, ενώ αξιοσημείωτο είναι πως το 41% είχε μεγαλύτερη όρεξη για δουλειά.
• Το 21% επίσης όλων όσων έκαναν γυμναστική παρατήρησαν πως η συγκέντρωσή τους στη δουλειά ήταν υψηλότερη.
• Το 25% είχε πολύ καλή απόδοση ακόμα και χωρίς διαλείμματα.
• Το 22% τελείωσε τη δουλειά του στην ώρα του.

Οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα δήλωσαν πως τα διαλείμματα για γυμναστική ενίσχυσαν την ενεργητικότητα και την ηρεμία τους. Ενώ τονώθηκε επίσης η αυτοπεποίθηση τους στην ικανότητά τους να λύνουν προβλήματα.

gym-intext

Αν οι άνθρωποι καταφέρουν να εντάξουν τη γυμναστική στο ημερήσιο πρόγραμμά τους θα καταφέρουν να βελτιώσουν την επαγγελματική τους ζωή, κάτι που με δυο λέξεις συνεπάγεται σε μεγαλύτερη παραγωγικότητα».

Γυμναστική λοιπόν ίσον παραγωγικότητα, ίσον ζωντάνια, ίσον αισιοδοξία, ίσον υγεία. Πλέον, στους χώρους εργασίας, η γυμναστική δεν μπορεί πια να θεωρείται πολυτέλεια, αλλά αναγκαιότητα.

Πηγή: www.holmesplace.gr

Αξιολογήστε πρώτος!


Προσθήκη στα Αγαπημένα

03 Νοε 2016


Share & Bookmarking
Διαφήμιση